GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
RAMME.
IFA
TRÆK.
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M EJER: JØRGEN
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
GAZ 69M
NUMMERPLADE FRA CHASSIS
GAZ 69M
GAZ 69M
AFMONTERET TOP.
GAZ 69M
Har været på 2 træf i Danmark og 1 i Tyskland med min husvogn.
Så er den ved at være færdig.
Mangler kun at lave 2 sidevinduer til dørerne.
City 2, april 2004. Ejer: Jørgen Lindberg. Foto: Ole Willumsen, DMKF.
City 2, april 2004. Ejer: Jørgen Lindberg. Foto: Ole Willumsen, DMKF.
City 2, april 2004. Ejer: Jørgen Lindberg. Foto: Ole Willumsen, DMKF.
Her er rammen grundet og klar til maling. Chassis primed and ready to be painted.
IFA-motoren der lå i min Gaz 69 som jernmanden tog. The IFA-engine from my Gaz 69
Her er mit hængertræk. The drawhook from my Gaz69.
Vores rod i Græsted. Here we are at the Græsted Rally. Foto: Ole Willumsen. DMKF.
EJER/OWNER: JØRGEN LINDBERG.
Se fri-narvet, købt i Polen hos Samter. On/off grain from Samter in Poland.
http://samter.poznet.pl
Se det blå/hvide tegn under blinklygten, som er højden for kørsel i vand.
Urestaureret 2,4 L sideventilet. My second and non-restored Gaz.
Urestaureret 2,4 L sideventilet.
Urestaureret 2,4 L sideventilet.
17/9-04. Så fik jeg mit chassis hjem, jeg købte det i pinsen 2004, årgang?? Typepladerne er meget rustne. Fik også venstre dør, tanke og kofanger med. Chassis bought in 2004.
Der var en polsk nummerplade på forkofangeren. Bilen er russisk fremstillet. The Number plates is Polish but the car is Russian.
Fra 1963. My third Gaz69 from 1963.
Gaz fra 1963. My third Gaz69 from 1963.
Gaz fra 1963. My third Gaz69 from 1963.
Gaz fra 1963. My third Gaz69 from 1963.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GAZ 69M
Har været på 2 træf i Danmark og 1 i Tyskland med min husvogn.