GAZ 63.
GAZ 63
GAZ 63
GAZ 63.
GAZ 63.
GAZ 51
GAZ 63
GAZ 63
GAZ 63
GAZ 63
GAZ 63
GAZ 63
GAZ 63
GAZ 63
GAZ 63
GAZ63 SOM DEN SÅ UD DA VI FIK DEN. So the Gaz63 looked when we get it.
FORSKÆRM Wing, front BRIAN LINDBERG.
RAMME, KLAP, SIDESTYKKER, TANK, MM. Chassis, bonnet, tank and pieces.
FRONT M.M. DER HAR FÅET ZINKGRUNDER. Front and pieces painted with prime.
VORES SLIBER BRUNO MED EN FORSKÆRM "Bruno the polishman" working on the wing.
I BAGGRUNDEN SER VI EN GAZ 51 SOM VI SKRALLEDE I POLEN 1996. DER VAR RIGTIGE MANGE GODE RESERVEDELE TIL VORES GAZ 63. In Poland 1996 we saw this Gaz 51 you can see in the background. From this we got a lot of good spareparts.
FØRERHUSET ER KOMMET OP AT FLYVE, OG DET VARER MANGE TIMER FØR DEN KØRER. The cab is high in the air and it will take many hours before it will be running on the road.
HER KAN VI RIGTIG SE STANDEN. Bad condition and we are looking for a "new" left door.
HAR KØBT EN TIL. DER VAR IKKE MEGET PLADS AT GIVE AF, DEN ER OGSÅ I DÅRLIG STAND.
FIK DEN ENDELIG NED PÅ JORDEN.
DEN VAR FYLDT MED GODE TING OG SAGER.
VI HAR TO NU OG VI HAR NOK RESERVEDELE TIL DEM BEGGE.
DEN ER NOGET RUSTEN EFTER MANGE ÅR UDE I DET FRI.
DE STÅR MEGET TÆT I VORES HAL. FORAN ER DER EN GENERATOR.
HER ER ET KIK I FØRERHUSET. DER HVOR DER NORMAL ER HANDSKERUM ER DER VOLT OG HERTZ URE.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
GAZ 63.
GAZ63 SOM DEN SÅ UD DA VI FIK DEN. So the Gaz63 looked when we get it.